Sabrina Startet 21.Januar.2004 Del på Facebook Startet 21.Januar.2004 Hei, Har noen gode forslag til hvordan en lager en skillevegg med dør mellom styreposisjon og uteplass. Aller helst skal den se bra ut, og gi en viss beskyttelse/barriere mot innbrudd og hærverk hva angår instrumentene og utstyr rundt styreposisjonen. Jeg tenker meg dette laget i aluminium eller mahogny. Er der noen som skreddersyr slikt, eller må en gå på med krum hals selv? Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 21.Januar.2004 Del på Facebook Svart 21.Januar.2004 Jeg tror opplysning om hva slags båt du har, og gjerne et bilde, vil øke sjansen for et bra svar betraktelig... Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 21.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2004 Båten er en Delta 32". Bilde må jeg vente en stund med da båten fortiden er pakket inn for vinteren. Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 21.Januar.2004 Del på Facebook Svart 21.Januar.2004 Båten er en Delta 32".OK. Du finner ikke et bilde av samme båt hos en leverandør eller i et båtmarked da, som viser det aktuelle området hvor du har tenkt deg skillevegg? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 21.Januar.2004 Del på Facebook Svart 21.Januar.2004 Hei sabrina. Er det en slik du har: Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Slagskibet Svart 21.Januar.2004 Del på Facebook Svart 21.Januar.2004 Der blir det vanskelig hvis det er sånn båt.Hvis bildet ikke ljuger da. Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 21.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2004 Hei sabrina. Er det en slik du har: Ja, men den har ikke flybridge. Kun tak over styreposisjon og litt bakover. Dersom du ser på bildet, ender overbygget i den hvite søylen bak føreren. Jeg skal se om jeg har et bilde som jeg kan få lagt inn. Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 24.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2004 Hei, Her er et skannet bilde av Delta 32' Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.