Jump to content

Slipper du kvinnfolk til bak rattet i båten din ?

regina_nei_takk

Slipper du kvinnfolk til bak rattet i båten din ?  

260 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Klart hun slipper til. Hvordan i neptuns dyp skulle jeg - dekksgutten - få tid til å lage fiskesuppa mi. Ser nå fram til at jentungen (barnebarnet) på 4 år skal ta fatt i rattet. Ingen ting er som ei skute med damer ombord. Da må gutta ta suppekoken, og med rette innsikt blir turen/etappen en opplevelse. I hvertfall for meg som er "skipper" (ikke ett ord til kvinfolka om dette utsagn - en av mine hemmeligheter) ombord.

jawik i London

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Hun blir vel ikke kåret før til helgen. De må jo få lov til å valse rundt hele uken uten innblanding. Selv om noen ønsker å strekke fingrene fram før denne tid. Fysjom, fysjom, fingrene av fatet, sa min gamle onkel da purka stakk trynet ut av naustet med fiskesloa hengende i kjeften. Alt til sin tid, spør du meg.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

syns det er tøft jeg å se damer dra inn i havn og legge til :yesnod:

Jeg må si meg helt enig!

Ei dame som virkelig kan håndtere skuta må jo være noe å satse på! hehe

Dessuten er det ytterst sjelden man ser kløning når det er damer som tar jobben..

Men et hederlig unntak, riktignok ikke dama sin skyld.

For noen uker siden, her på Herbern Marina kom det inn en seilbåt, det var 3-4 personer ombord, ei dame bak rattet, og en gubbe som skulle hoppe..

Gubben hoppet, men hang fast i noe, fikk seg nok ganske grei juling i sammenstøtet i brygga før han landet i vannet, virket noe pinlig berørt der han måtte ha hjelp for å komme opp igjen..

Og jeg klarte simpelten ikke la være å le.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...