Whistler Startet 24.September.2007 Link til dette innlegget Startet 24.September.2007 Jeg har revet ut teppet fra kabinen i skuta. Dørken er glasset plywood. Jeg skal legge en teakdørk og trenger tips om lim. Teppet var limt på med teppelim, eller et kontaktlim, så jeg anser at sika/tech 7/marin&teknik er overkill til dette. Vil det funke greit med et et standard gulvlim? Hva har dere andre som har gjennomført lignende prosjekter brukt? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
roy_n Svart 24.September.2007 Link til dette innlegget Svart 24.September.2007 Du kan bruke vanlig monteringlim.fåes på patron til fugesprøyte.Det er slik lim som snekkere bruker i husbygging det sitter bra å er ikke så veldig dyrt heller.Du får kjøpt det i byggvarehus,Claes Olshon og jeg tror de har det hos Biltema. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 24.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2007 Som antatt. Supert! Takk. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.