M/S Bastard Startet 22.Januar.2004 Link til dette innlegget Startet 22.Januar.2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=211105 Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 22.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2004 Skulle da bare mangle! Å la ølet forsvinne hadde jo vært tragedie! Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 22.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2004 Som de sier i avholdsrørsla: Ned med øllet. På alle mulige måter. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
klikk Svart 22.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2004 Hvis vi regner norske butikkpriser, altså ca. kr. 40,- pr liter øl, så er det jo rundt kr.400 000,- i verdier... Jeg hadde hoppa uti jeg også!! Sitér dette innlegget Link to post
bph Svart 22.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2004 Minner meg om da M/s Bohus under proviantering, mista en pall med ØL i vannet for en del år siden. Da var det plutselig mange i Sandefjord som dro på fisketur i havnebassenget med hov Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 22.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2004 Et relatert båttips: Da jeg for noen år siden bodde i tropene, oppdaget vi raskt at kjøleelementer i kjøleboksen var en dårlig ide. Vi frøs heller ned ølbokser, som vi så brukte som kjøling. For det første hadde vi kald mat, og iskaldt øl etter 2-3 dager i ørkenen er heller ikke noen dårlig ide. Tipset herved brakt videre til bruk på langhelgturer i båt uten kjøleskap. (dette innlegget hører kanskje heller hjemme i strengen "Båtliv og mat" (Det er mye god mat i god drikke) NB: Brus eller lettøl kan ikke erstatte øl på dette bruksområdet (heller) Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.