SamH Startet 27.September.2007 Del på Facebook Startet 27.September.2007 Jeg har lett rundt etter Black Varnish men ikke funnet det før nå, sviv er det kommet restriksjoner rundt bruk/salg av det slik at jeg iallefall her på Notodden ikke har fått tak i stoffet. BV er giftig, kreftfremkallende, etsende og nok ellers ikke så sunt heller, men glimrende til grunning under svart bunnstoff, spesielt for trebåter i ferskvann. http://espegard.no har det, og sender landet rundt. Om noen spør så si du trenger det til bånnsvilla i stavkirken din .. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.September.2007 Del på Facebook Svart 27.September.2007 BV får jeg hos den lokale matrial pusheren min også Men takk for linken uansett, kan jo være flere slutter og føre denne Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 27.September.2007 Del på Facebook Svart 27.September.2007 Om noen spør så si du trenger det til bånnsvilla i stavkirken din .. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
paxo Svart 27.September.2007 Del på Facebook Svart 27.September.2007 Du behøver ikke lenger enn til Thorud på Rjukan. Mye bra å handle her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.