regina_nei_takk Startet 28.September.2007 Del på Facebook Startet 28.September.2007 (redigert) Jo her... Kom med flere plasser !! (Regner med at Kystverket nå vil bruke denne tråden flittig.... ) Redigert 28.September.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
wave Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Ett av de mest besøkte skjærene må være det merkede skjæret rett etter innløpet til havna på Verdens Ende. Registrerte fire på ett døgn i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Så har vi jo "Norskegrunna" rett utenfor Strømstad havn ! Feil land, men er vel en grunne mange norske har blitt og vil bli kjent med ! Sitér dette innlegget Link to post
Tarsis Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Staken viser ikkje retning i kartet men skjeret viser så det viser kor ein skal gå, viss eg har funne rett plass. Det er noko innigranskauen med skjær her Bildet hanta frå http://kart.kystverket.no/default.aspx?min...67005&maxX= Tarsis Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Slik spørsmålet er stilt må jo svaret være : Mens de er på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Jeg vil tro at det er der det er grunt. Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Riktig, sjøen og at det er grunt er forutsetningen. Men hvor grunt? Eller er det gyldig hvis det er ferskvann? Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Grunnene på vei inn til stranda på Tjurholmen, nord for strømstad. Der kan det være mye underholdning på godværsdager. Underholdningen er ikke når noen går på, men når noen skal hjelpe til å trekke dem av igjen. Da har de gjerne vært borti med baugen når de går på, og blir trukket av den ene grunnen for å treffe den neste med akterenden i det de blir trukket av igjen.. Har på en dag sett 4-5 grunnstøtninger på 2 timer, så det er nok et betydelig antall som går på i løpet av en sesong.. Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Nesten daglig går det båter på her mellom Bastøya og Østenskjær utenfor Horten i sesongen. Noen ganger har de flaks og det går bra. Sist sett en Colin Archer som måtte taues av.... Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Nesten daglig går det båter på her mellom Bastøya og Østenskjær utenfor Horten i sesongen. Noen ganger har de flaks og det går bra. Jeg trodde at området mellom Bastøya og Østenskjær var så godt kjent som "farlig" område at ingen seilte der? Jeg mente at vanndybde var i området 1 meter? Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 28.September.2007 Del på Facebook Svart 28.September.2007 Jeg vil tro at det er der det er grunt. Riktig, sjøen og at det er grunt er forutsetningen. Men hvor grunt? Eller er det gyldig hvis det er ferskvann? Ja så kom stripejagerne igjen da. Dette var i utgangspungtet en interesang tråd helt til........ ..... kom på banen. Hva er vitsen ? Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.