trond1234 Startet 28.September.2007 Link til dette innlegget Startet 28.September.2007 Har sett at det selges midler med poleringsmiddel og voks i ett. Dette høres jo veldig arbeidsbesparende ut da du kan ta alt i en omgang. Noen erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 28.September.2007 Link til dette innlegget Svart 28.September.2007 hvilket produkt tenker du på? Sitér dette innlegget Link to post
trond1234 Svart 28.September.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2007 Husker ikke merket. Det var ihvertfall et merke som fører båtprodukter. Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 28.September.2007 Link til dette innlegget Svart 28.September.2007 Heter stoffet "One step compound", og produseres av Meguiars? Jeg har brukt dette i et par år nå, og er meget fornøyd. Riktignok bruker jeg en runde med "Pure wax" etterpå, noe jeg mener bevarer glansen bedre. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 29.September.2007 Link til dette innlegget Svart 29.September.2007 Eller Penguin Shiny fra Jotun? Penguin Shiny er alt i ettHvis du hører til dem som gjerne gir båten en omgang før den strengt tatt trenger det, så kan du med god samvittighet bruke Penguin Shiny. Penguin Shiny er spesielt fremstilt for beskyttelse og vedlikehold av plastbåter. Dette er en behandling som renser og fyller porene i overflaten i én operasjon - og samtidig gir den en blank og hard finish. Avslutt med et beskyttende lag Penguin Wax. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 29.September.2007 Link til dette innlegget Svart 29.September.2007 Penguin Shiny er alt i ett og når man har brukt den så bør man avslutte med et lag Penguin Wax - er det bare meg som ikke får denne logikken til å henge på greip? Aldri hatt noen tro på "quick fix"! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
sodne Svart 30.September.2007 Link til dette innlegget Svart 30.September.2007 Enig med Mouche, bare tull, Men en skal jo selge, så da må man jo ha noe nytt. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.