Jenny Startet 22.November.2002 Link til dette innlegget Startet 22.November.2002 Noen som vet hvor jeg kan få fatt i brukerveiledning for C-map? Lar den seg hente ned fra himmelen eller kan den kjøpes noe sted? Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 22.November.2002 Link til dette innlegget Svart 22.November.2002 Hei* Ja, det er meget enkelt, bare gå inn på denne linken: http://www.c-map.no/ Firmaet som lager dette holder til i Egersund, og har tlf.nr: 51465700. Snakk med de, og Du har den sikkert i posten om noen få dager. Mvh Jonny Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 22.November.2002 Link til dette innlegget Svart 22.November.2002 :confused:Tror du må spesifisere litt nærmere hva du mener med c-map. C-map har mange produkter Sitér dette innlegget Link to post
Jenny Svart 23.November.2002 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2002 Burde selvfølgelig ha spesifisert hva jeg er ute etter. Dette gjelder CM93 med senere oppdateringer. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.November.2002 Link til dette innlegget Svart 23.November.2002 Vi må nok ha enda mer info Jenny... C-Map kartene brukes av flere programvare-leverandører, så du må finne ut av hva selve kart- programmet heter. Sitér dette innlegget Link to post
Jenny Svart 24.November.2002 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2002 Takker for svar og interesse. Kartprogrammet heter ECS (Electronic Chart System)og utgis av C-map. Har forresten fått fatt i det jeg var på jakt etter, men i engelsk utgave. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.