Bera Startet 23.Januar.2004 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2004 Har en Wiking 28 m/ hardtopp, og er lurer på om noen kan hjelpe med en bøyle i rustfritt til montering av ant. gps, ol. mvh Bera Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 23.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2004 Hei, Jeg er også på jakt etter en slik til Delta 32'. Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 23.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2004 Jeg fikk laget alle rekkverk/bøyler av en som heter Roar Thorland, Fitjar/Stord Tlf. 909 82 706 Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 23.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2004 Jeg tror det må bli skreddersöm for hver enkelt båt. Et verksted som har godt rykte på rörarbeid i rustfritt burde være et bra startpunkt. Atlantic Towers er ett av de bedre alternativene i unaiten, noen ideer finnes på deres webside: http://www.atlantictowers.com/radararch.htm Kåre Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2004 Skal også være et verksted i Halden som er veldig bra på denslags. Kan sjekke hvis interesse. Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 23.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2004 Skal også være et verksted i Halden som er veldig bra på denslags. Kan sjekke hvis interesse. Vennligst sjekk navn og kontaktnummer. Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Bera Svart 24.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2004 Wikingen ble vel i sin tid levert med bøyle, men etter ombygging til hardtopp ble denne fjernet. Er det noen som har bygget om som kan svare på det? mvh Bera Sitér dette innlegget Link to post
jan Svart 24.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2004 Har samme prosjektet på gang her kjøpte 2 stk syrefaste rør i høst en gang,fikk dem i 6m lengde,tror jeg bet..rundt en tusenlapp for begge..planen er å ta noen mål så bøylen stryker akkurat på utsiden av kalesja hele veien bøyer dem,legger dem så parallelt sveiser noen syrefaste biter imellom (tilgang på en veeeldig god sveiser )for å holde stengene samlet..tenkte en avstand på ca 10cm..men som sagt har ikke kommet lenger enn til innkjøp av røra,tar opp jobben igjen til våren..Så også noe i watskikatalogen,men tror det var til å sette oppå hardtopp ..kanskje verdt å sjekke? Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 24.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2004 Hvor holder du til i landet?? Et firma i Grimstad lager mye syrefaste rekker o.l. til båtindustrien på Sørlandet. Vet ikke om de tar enkeltoppdrag, og lager noe etter mål, men du kan jo spørre: 37 04 64 19 / 945 85 453. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.