halvorsen Startet 29.September.2007 Del på Facebook Startet 29.September.2007 hei er i forhanlinger om dagen regner med det blir en 1030 med vp d6 370 noen som har noen menig om båten alle svar motas med tak Sitér dette innlegget Link to post
870 Svart 29.September.2007 Del på Facebook Svart 29.September.2007 Flott båt, mange av båtene er selbygd, har hørt at dette er skroget til tidligere Draco. Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 29.September.2007 Del på Facebook Svart 29.September.2007 Der står litt om båten i Erfaringsdatabasen Fin båt Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 29.September.2007 Del på Facebook Svart 29.September.2007 Jeg har prøvd den med D6-350 og den går veldig bra i sjøen og planer lett. Men vi synes innredningen blir for trang rund bysseløsningen. Sitér dette innlegget Link to post
halvorsen Svart 1.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 ja da ble det båt kjøp . hvordan gig den med 350 da . ja enig med du byssa kunde godt vært støre Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Flott båt, mange av båtene er selbygd, har hørt at dette er skroget til tidligere Draco. Skrogene er produsert i Draco sine gammle lokaler på Drangeid i Flekkefjord. Ikke Draco skrog. Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Windy37GM Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 ja da ble det båt kjøp . Å dæævenn.. Nå ble jeg misunnelig ! Det er vår neste drømmebåt, jeg må bare vente til Hamar ringer. Vi syntes den var bedre layout messig enn Joda 370 og NorStar 350. Grattis med fin båt joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
halvorsen Svart 1.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Skrogene er produsert i Draco sine gammle lokaler på Drangeid i Flekkefjord. Ikke Draco skrog. skroget er tegnet av en leif . i sverige så vit jeg vet Sitér dette innlegget Link to post
halvorsen Svart 1.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2008 ja da er båten ferdig støpt , blir spenende og følge med på moteringa , blir nok en del turer til mandal skal etter planen settes på sjøen uke 21 , gleder meg som en unge , Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.