byssegutt Startet 29.September.2007 Link til dette innlegget Startet 29.September.2007 (redigert) Har planer om ny kalesje i vinter Har noen erfaring/anbefalinger om kalesjemakere på Østlandet Redigert 29.September.2007 av byssegutt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 30.September.2007 Link til dette innlegget Svart 30.September.2007 Hei Jeg har akkurat bestilt ny kalesje til båten min fra Hauge Produkter i Bergen. De samarbeider med Alf Hansen as som har en avdeling i Oslo. De har godt utvalg i maler og jeg tror ikke prisen er helt på jordet TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Mouche Svart 30.September.2007 Link til dette innlegget Svart 30.September.2007 Jeg brukte også Alf Hansen (Oslo-avdeling som holder til i Bærum!) da jeg fikk laget ny sprayhood til båten. De kom og tok mål og laget en mal på stedet. Jeg var til stede under hele prosessen og han tok seg meget god tid. Fornøyd med resultatet, og prisen var bare marginalt over det jeg hadde måttet betale ved å bestille fra en produsent i Sverige som har malen og har laget den originale sprayhooden i sin tid. Båten er en Maxi som jo er et svensk produkt. http://www.baat.aller.no/alfhansen/avdoslo.html Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.