Selby Startet 23.Januar.2004 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2004 Kjenner noen til plasser på nettet der det ligger tegninger/forslag til montering av nevnte utstyr Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 23.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2004 Jeg også holder på med montasje av nytt toalett som skal tilknyttes eksisterende septiktank. Er som Selby også interessert i all info om montasje av toalett, plassering av slanger o.a. Håper noen har info, har link til tråder eller andre nettsteder hvor dette er beskrevet. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 24.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2004 Eg har Watski katalogen her og på side 127 så er der noen diagram som viser innstalesjon av wc Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Gerhard Svart 24.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2004 Og så har vi "Marine Sanitation... " av Peggy Hall i dokumentarkivet vårt. Ikke mye bilder, men mye (for mye) annet å passe på. OBS. Hvor har det blitt av den ? Finner den i oversikten, men linken treffer ikke dokumentet. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2004 Og så har vi "Marine Sanitation... " av Peggy . . . Hvor har det blitt av den ? Finner den i oversikten, men linken treffer ikke dokumentet.Ja så sannelig, får opp beskjed om outdated link. Men nå har jeg nå en gang vært så frekk å lage en PDF verson som jeg frekkt og freidig har lagt på linksiden av hjemmesidene mine. Du kan gå til http://trudelutt.com og klikke på linker. Den første linken der er om drikkevann (også av Peggy Hall), og den neste er den etterlyste! Direktelink til toalettdokumentet her. Og her har jeg tatt vare på den originale html versjonen. Kanskje grunnen til at dokumentet er borte er at hun har gitt ut en bok om emnet med tittelen: Get Rid of Boat Odors by Peggie Hall Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.