Jump to content

Toalett og septik

Selby

Recommended Posts

Jeg også holder på med montasje av nytt toalett som skal tilknyttes eksisterende septiktank. Er som Selby også interessert i all info om montasje av toalett, plassering av slanger o.a. Håper noen har info, har link til tråder eller andre nettsteder hvor dette er beskrevet.

Og så har vi "Marine Sanitation... " av Peggy . . . Hvor har det blitt av den ? Finner den i oversikten, men linken treffer ikke dokumentet.

Ja så sannelig, får opp beskjed om outdated link. Men nå har jeg nå en gang vært så frekk å lage en PDF verson som jeg frekkt og freidig har lagt på linksiden av hjemmesidene mine. Du kan gå til http://trudelutt.com og klikke på linker. Den første linken der er om drikkevann (også av Peggy Hall), og den neste er den etterlyste! Direktelink til toalettdokumentet her. Og her har jeg tatt vare på den originale html versjonen.

Kanskje grunnen til at dokumentet er borte er at hun har gitt ut en bok om emnet med tittelen:

Get Rid of Boat Odors by Peggie Hall

Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...