oddgeir Startet 30.September.2007 Link til dette innlegget Startet 30.September.2007 Jeg er å jakt etter bøker som har en praktisk tilnærming til seilaser i området Syd-Frankrike, Den Engelske Kanal, Nordsjø kanalen og Kiel kanalen. Dette er et område med sterke strømmer, og stor forskjell mellom flo og fjære, og det kan jo by på utfordringer i seg selv. Er det noen som har anbefalinger å komme med? Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Frivakten Svart 30.September.2007 Link til dette innlegget Svart 30.September.2007 Her er det en som selger hele skipsbiblioteket på QXL. Noe av dette må da passe? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Herman Svart 1.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2007 Du som bor såpass nærme burde tatt en prat med Nautisk Forlag. De bøkene de ikke kan skaffe over disse områdene er ikke verdt å eie! Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
oddgeir Svart 1.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2007 Selvfølgelig skal jeg innom Maritim. Det ligger 5 minutters gange fra jobben. I dag har jeg dessuten kjøpt 11 kart og 6 bøker på qxl, fra en som seilte samme ruta i 2006. Tusen takk til Krisida Magni for tipset. Planleggingen er halve morroa. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Herman Svart 1.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2007 Selvfølgelig skal jeg innom Maritim. Nautisk Forlag. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
oddgeir Svart 1.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2007 Nautisk Forlag. Hehe, sånn kan det gå når man snakker i telefon og skriver på BP samtidig. Jeg mente selvfølgelig sjappa i Rådhusgata. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.