_Kaia_ Startet 1.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2007 Er det noen som har prøvd om denne fungerer bra ? http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=133490 Biltema poleringsmaskiner får jo ikke noe særlig skryt, men denne ser litt kraftigere ut... Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 1.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2007 Den ligner veldig på Best-Tools sin gule 1200w. Som er en grei maskin. Litt slarkete girhus, men ellers en holdbar sak. Så det er sikkert en ok maskin. De maskinene du bør holde deg unna er de store 120w maskinene, de ryker et første gangs bruk. Denne typen er dårlig. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 1.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2007 Jeg polerte i sommer med den gule du nevner. Den kan jeg anbefalle !! Jeg har tidligere brukt dyrere og TYNGRE maskiner, men den billige og LETTE maskinen var GOD. PS! Husk å få med skive med borrelås, slik at du kan kjøpe de mykeste AUTOGLYM putene. De er det beste !!! Sitér dette innlegget Link to post
_Kaia_ Svart 1.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2007 Var innom i dag, men de hadde ikke fått den inn enda. Så da er det vell ikke så mange som har erfaring med den Skulle antageligvis komme i løpet av uken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.