Hansi Startet 2.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 2.Oktober.2007 Har bestillt noen varer fra USA. I utgangspunktet skulle de ha 167 US dollar i frakt. Etter flere e-poster frem og tilbake fikk jeg prisen ned i 85 dollar. Tips: Ta gjerne en diskusjon på tilbud, kroner å spare. Dollaren er billig nå, 5.40 NOK / 1 USD. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 2.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 Hva slags fraktselskap. og hvor mye vekt? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sydvesten Svart 2.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 Normalt så kan vel velge hvilken frakt man ønsker, og jeg har sett priser mellom 50$ og 170$ for samme varen, det hele kommer an på hvor dårlig/god tid man har.. Firma som WMJ Marine blant annet har flere alternativer spesifisert slik at vi kjøperne kan velge selv... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Hansi Svart 2.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 Fraktselskap er jeg ikke sikker på, vekt er anslått til +/- 10kg. Sitér dette innlegget Link to post
C-marine Svart 2.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 (redigert) Bestilte noen varer fra USA for noen uker siden og betalte 80 dollar i frakt. Pakken veide 2kg og kom 1uke og 1dag etter at jeg sendte bestillingen fra pcen hjemme. Husker ikke helt hvilket firma det var men kan finne det ut. Redigert 2.Oktober.2007 av C-marine (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
_Kaia_ Svart 2.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 Mange har god erfaring med å sende med http://www.jetcarrier.com/default2.asp Da får man også en adresse i USA slik at man kan handle med de som bare sender innenlands. Men har sett at noen bare godtar å sende til kredittkortets adresse, så da er man jo like langt. Har ikke prøvd dem selv... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.