bliss X Startet 22.November.2002 Link til dette innlegget Startet 22.November.2002 I disse mørke tider liver det opp med fine sommerbilder. Vil derfor oppfordre forumets medlemmer til å legge ut favorittbildet fra i sommer under denne tråden. For min egen del ble det dårlig med fotografering i og med at jeg gikk på grunn nokså tidlig på sesongen, og de bildene jeg tok av skadene på båten er ikke akkurat oppkvikkende. Hvis du har et bilde, men ikke vet hvordan du får det på nettet, så send meg bildet på epost og jeg legger det ut for deg, og forklarer hvordan du får det fram her på båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 22.November.2002 Link til dette innlegget Svart 22.November.2002 hehe...og fotoapparatet mitt ble gjenglemt på et jorde i Søgne under en kajakktur i Lundeelva med fine feriebilder i. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 22.November.2002 Link til dette innlegget Svart 22.November.2002 Lurte egentlig på om jeg skulle legge ut dette bildet på tråden "Hvor er dette?". Men jeg kan jo spørre "hvor er dette?" her. Ikke svar på spørsmålet i tråden her, men send meg (PanPan) svar via "Privat melding". Om en uke vil jeg legge ut hvem som har svart og i hvilken rekkefølge.... Bildet er tatt fra båten. Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 22.November.2002 Link til dette innlegget Svart 22.November.2002 Hei. Sommeren i år var jo bare så helt utrolig flott (i hvert fall i august da jeg hadde ferie), at jeg velger heller et bilde fra noen år tilbake. Det er et bilde der vi ligger en kald regntung sommer ved Hestholmen langt inne i Isefjærfjorden som går nordvestover fra Blindleia. N58 10,55 E008 13,22 Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
arquebus Svart 22.November.2002 Link til dette innlegget Svart 22.November.2002 Sommeren i år ble for en stor del brukt til bryggebygging for vår del, men det ble tid båtturer, badeliv og fisketurer også. Klikk på bildene for å se dem i full størrelse. Brygga under byggeng. Strømsvoll, Sveio N 59o 29,81' E 005o 15,71' Brygga er ferdig nok til å bade fra Krabbefiske ved Ramsholmane, N 59o 30,65' E 5o 11,80' Den minste matrosen i arbed. Lambøy, Bømlo Sitér dette innlegget Link to post
Al-Tec Svart 23.November.2002 Link til dette innlegget Svart 23.November.2002 Jeg synes disse to bildene gir gode minner ome en flott sommer! Her ser dere "Juniorskipper" ved roret en lys sommernatt, på vei til ventende båtvenner etter at vi har deltatt i et arrangement i båtforeningen. 5 rolige knop av hensyn til båter som ligger fortøyd for natten, og en fantastisk sommernatt! En annen favoritt er når min gode venn Dag entrer båten min, for å avlevere en "liten" hund opp i sin egen båt som ligger ved siden av. Denne hunden stoler 100% på far...... Jon_P Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
bliss X Svart 23.November.2002 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2002 Hei Lars Dette stedet så jo riktig så fredlig ut. Ble derfor nysjerrig og sjekket med kartet. Kommer nok ikke under brua, desverre Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 23.November.2002 Link til dette innlegget Svart 23.November.2002 Fikk sporet opp et par bilder alikevel Ingen sak å runde Lindesnes i slikt vær: Her er et bilde fra da fullriggeren Sørlandet besøkte den gamle seilskutehavnen Kleven ved Mandal, litt dårlig kvalitet men dog....Det var kortesje av småbåter som fulgte Sørlandet inn og vi havnet midt opp i dette når vi kom fra Bergen. Følte oss veldig beæret over at Mandalittene stillte opp så mannsterkt for å ønske oss velkommen! Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 23.November.2002 Link til dette innlegget Svart 23.November.2002 Nærmere forklaring utbes: Er det Baatguru'en himself som bader vest av Lindesnes fyr, - eller???? Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 23.November.2002 Link til dette innlegget Svart 23.November.2002 PanPan: Nærmere forklaring utbes: Er det Baatguru'en himself som bader vest av Lindesnes fyr, - eller???? Mvh Jan Nå kan du lure..... Sitér dette innlegget Link to post
captain Svart 24.November.2002 Link til dette innlegget Svart 24.November.2002 Hei folkens her er et par av mine bilder . Her sitter sjefen . Er det rart at mann gleder seg til sommeren. M.v.h. Captain. Sitér dette innlegget Link to post
Per Arve Svart 24.November.2002 Link til dette innlegget Svart 24.November.2002 Heisann! Lue til krabbefiske. Og våtdrakt til bading. Mmmm. Fine bilder! Det er et hus til salgs rett nedi gata her . Men: Jeg får ikke frem alle bildene, båtvenner. Noen avtegnes som et ark med kryss i. Hvordan gjør jeg med disse? Ellers er dette en svært hyggelig link! Og jeg nærmer meg to striper...... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 24.November.2002 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2002 Vedr bilder som ikke kommer fram: Jeg må bare beklage at det er en en del bilder som ikke kommer fram. Årsaken til det er at bildene ligger på mitt webhotell, hos rett.no Hotelldirektøren har klart å rote det til, slik at hotellrommet for tiden er avlåst. Han lovet å ordne det med en gang, men har tydligvis ikke fått det til. Det kommer nok, bare hotelldirektøren finner nøkkelen Sitér dette innlegget Link to post
arquebus Svart 24.November.2002 Link til dette innlegget Svart 24.November.2002 Per Arve: Lue til krabbefiske. Og våtdrakt til bading. Mmmm. Fine bilder! Tja - synes det var godt gjort at han ikke hadde lua på da han skulle bade - ellers sitter den på støtt! Det er et hus til salgs rett nedi gata her .Nøtterøy? Frister ikke i det hele tatt - ingenting er som krabbefiske på vestlandet - med eller uten lue Sitér dette innlegget Link to post
captain Svart 24.November.2002 Link til dette innlegget Svart 24.November.2002 Hei Lasse . Tusen takk for hjelpen med å få lagt ut bildene mine på baatplassens sider . M.v.h Captain Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 24.November.2002 Link til dette innlegget Svart 24.November.2002 PanPan: Nærmere forklaring utbes: Er det Baatguru'en himself som bader vest av Lindesnes fyr, - eller???? Mvh Jan Baat-Guru: Nå kan du lure..... Vel, vel jeg har hørt det skal være mye "styggedom i sjøen", som mannen sa, han så kona bade... Denne gangen var det altså Baatguru'n! :lol: Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 24.November.2002 Link til dette innlegget Svart 24.November.2002 Pan-Pan: Vel, vel jeg har hørt det skal være mye "styggedom i sjøen", som mannen sa, han så kona bade... Denne gangen var det altså Baatguru'n! Pass deg Pan-Pan.... Det ER faktisk mye styggedom i sjøen og snart kan det være mer der. For det første er det kaldt i vannet nå og pass deg for Men overlever du møte skal vi heller etterpå! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 25.November.2002 Link til dette innlegget Svart 25.November.2002 Hei. Baat-Guru: Pan-Pan: Vel, vel jeg har hørt det skal være mye "styggedom i sjøen", som mannen sa, han så kona bade... Styggedom ja, - som denne som ble observert på Orust på svenskekysten da vi var der i sommer og vi hadde tidenes skybrudd. Ikke rart at hele Orustområdet ble erklært katastrofeområde. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Finn Erik Svart 26.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2010 Løfter denne tråden igjenn....regner med at det er flere enn meg som sitter og drømmer om sommer.... Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 (redigert) Solnedgangen i kveld.. det brenner nesten.. En linselus også! Edit. Glemte bildet;) Redigert 8.Juli.2012 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.