joda1 Startet 3.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2007 Hei, har en Honda BF 115 2002 mod. og lurer på om det går ann til å gjøre denne til en 130 hk. De er jo helt identiske teknisk og utseende. Takk fo alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 3.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2007 Fikk ikke du svar i OffTopic-forumet da? Motorstyringa må omprogrammeres hos noen med tilgang til Hondata-programmerer, korrekt PGM-FI plugg, og tilgang på forskjellene mellom BF115 og BF130. I tillegg må du bytte luftmengdemåler. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
flipper630 Svart 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 (redigert) Fant du ut noe om dette....tenker å gjøre det selv? Redigert 4.Mai.2015 av flipper630 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sjøpølse Svart 2.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2017 Må bytte hele "Throttle body" for å få korrekt TPS. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 2.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2017 Tipper at innen du har fått til en 115 konvesjon til 130, så har du nok brukt mye tid energi og penger, sånn at du heller kunne solgt 115 hesteren og kjøpt en brukt 130!! Får bare unskylde, men jeg er totalt i mot hobbyombygging og shiptrimming av båtmotorer. var det ikke Terex her på forumet som prøvde seg.. jeg fikk vel rett på konklusjonen... Jeg sier bare at om dette hadde vært en enkel jobb for menigmann, så hadde jo ingen kjøpt de større motorene!! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.