giver Startet 4.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2007 Hei Meg selv inklusiv er det etter hva jeg forstått flere som har noe å lære når det gjelder bruk og "tuning" av radar. Det er også flere som har noe å lære bort. Hva med et helgetreff for læring/utveksling av erfaringer? mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 11.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2007 Hadde vel svart før , men har ikke sett denne tråden før idag . Dette er vel noe som hadde vært knall for meg og sikkert andre også , men du tar vel opp snart du eller ? Men interessen ser jo laber ut , men kunne jo se nå da om det dukker opp flere ? Jeg kunne nå tenkt meg det da , men kjekt å fått tilbake radaren fra Furuno først Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.