Nemo Svart 31.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2007 Gratulerer med ny båt. Halco er et godt valg. Har samme type som deg uten fly og med v-gear. Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 1.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2007 Tusen takk dere, Foreløpig er jeg veldig fornøyd driver og monterer litt utstyr og trekker noen kabler, det skal bli fint å sitte på fly`en og ha god utsikt Vi gleder oss begge til det blir lysere tider igjen... Men det blir vel noen fisketurer i vinter da.. Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
microship Svart 2.November.2007 Del på Facebook Svart 2.November.2007 Gratulerer med ny båt! Skjønner det med fiskinga: Var en tur ut idag med båten min, trakk garn + teiner. Ikke helt velegnet båt til det jeg heller. Sitér dette innlegget Microship "Båt er bedre investering enn aksjer" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.