BårdK Startet 7.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2007 Nybåten har en Simradplotter med Sunview, er vel 40-serien, og jeg trenger kartbrikke. Lurer på om noen kan fortelle meg hovedforskjellene på C-Map NT+ og Max? Sitér dette innlegget Link to post
Knut T. Svart 7.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2007 Du finner noen opplysninger om dette Her mvh Knut T Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
Bonus Svart 7.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2007 Simrad CX44 har rimelig treg oppdatering med MAX kart. Største problemet er at "streken" (båtens posisjon) forsvinner av og til når skjermbildet oppdateres. Dette skal bli fixet i en SW oppgradering som skal komme nå i Oktober. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 7.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2007 NT+ skal da gi mer for pengene, mer detaljer og mer informasjon, men det er jo samme pris på de to. Sitér dette innlegget Link to post
Knut T. Svart 7.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2007 Slik jeg fostår det er det vel NT MAX som gir flest detaljer, slik som bilder og mega wide. Jeg har selv NT+ og den har ikke bilder av havner o.l. Knut T Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
Bonus Svart 7.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2007 Det er riktig, det er MAX som har mest detaljer. (Og er tyngre å dra rundt for kartplotteren). Nå kan du jo sette opp plotteren til å vise den informasjon du ønsker da. Og velger du lite detaljer (severdigheter, veier - elver ++), blir oppdateringen raskere. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 7.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2007 Det høres jo veldig smart ut Svenning, i så tilfellet er jo MAX varianten det beste valget. Tror plotteren er ca. 4 år gammel, og SW-oppgradering gjør vel ikke noe med prosessorkraften. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 7.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2007 Jeg har CX44 selv, og kjører MAX kart. Ser fram til å få inn Oktober SW oppgraderingen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.