Jump to content

KAD300/DP Vann i svinghjulshus

redo

Recommended Posts

• 2 år senere...
Jeg har også KAD 300 og fikk hull i belgen i fjord. simmeringen inn mot drevet gikk også i stykker hos meg. Takstmannen mente at det var feilmontering ved tidligere reparasjon og at det ikke var grunn til å få dette dekket fra forsikringsselskapet. Jeg bruker Terra forsikring - kanskje jeg skal bytte ?

På hilket grunnlag kunne han konkludere med at det var feilmontering? Som regel er det ytre elementer som lager hull. Fint om du kan utdype det.

SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

Hei....

ja er en tid siden jeg hadde disse problemer med min maskin.....men takstmanen var det og så på deler og snakket med han som hadde jobben......

(og jeg hadde hatt båten på service og de hadde skiftet belger og slikt )

Vi hadde ikke problemer å dekket dette men det kjedelige er at da jeg hentet båten og hadde kjørt 30 min så skjedde det igen.....da tok verkstede det på seg......

men da byttet jeg motot og agregat...men solgte båten etter kort tid men tror han som fikk den er fornøyd

Hei....

ja er en tid siden jeg hadde disse problemer med min maskin.....men takstmanen var det og så på deler og snakket med han som hadde jobben......

Vi hadde ikke problemer å dekket dette men det kjedelige er at da jeg hentet båten og hadde kjørt 30 min så skjedde det igen.....da tok verkstede det på seg......

men da byttet jeg motot og agregat...men solgte båten etter kort tid men tror han som fikk den er fornøyd

Hei....

Det er små mengder vann som kommer inn. Det er tross alt en simring som skal tette rundt akslingen som går inn fra drevet. Det er ofte 2 simringer, feks på 280/290 drev. Problemet er at lager ol tar skade av vannet.

Det viktige er å sjekke belg hver høst etter opptak for skader og bytte ofte, helst hvert år. (Volvo mener jeg anbefaler annenhvert år.)

SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...