Morty Startet 8.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2007 Vil ha satt på navnet på båten og har søkt litt på nettet for å finne bedrifter i Oslo området som kan lage navn i ønsket størrelse og form. Tenker på en type dekaler som man enkelt bare limer på skutesida. Tips? Sitér dette innlegget Mvh Morty Link to post
Herman Svart 8.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2007 Kontakt en av disse: Bilreklame Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Whistler Svart 8.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2007 Riktignok ikke i Oslo (Trondheim), men jeg brukte Profila. Ble godt fornøyd. Design etc gjøres på nett. Merkene dukket opp i posten en ukes tid etter at jeg hadde betalt. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Guest Avmønstret# Svart 8.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2007 Mener jeg så en hel vegg full av navneskilt, dog av type "skøyte/snekke", utført i tre, på en vegg ved Drøbak brygge. Sitér dette innlegget Link to post
Morty Svart 8.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2007 Takker folkens. Mange muligheter her, ser jeg. Mvh Sitér dette innlegget Mvh Morty Link to post
henboe Svart 8.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2007 Hva med "skiltmakeren" på alnabru? Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 8.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2007 Http://www.karmatrykk.no Flere i havna her har brukt Karma Trykk, jeg skal bestille derfra selv snart. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 3.Juni.2008 Del på Facebook Svart 3.Juni.2008 Jeg fikk hjelp av Nils Pils til utskjæring av båtnavn og kallesignal i teak. I tillegg er bokstaver og tall malet i gull. Jeg har nå satt inn skiltene med tynn olje etter lange og mange betraktninger. Jeg har brukt like mange lange betrakjtninger om hvor skiltene skal plasseres på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.