LykkelitenIV Startet 10.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2007 Hei ! Er det noen som har byttet benkeplate i en Viksund 310 St.Cruz med vellykket resultat. Har vært i kontakt med Viksund. Men siden båten er gått ut av produksjon, må benkeplaten spesialbestilles, og da blir prisen ca 5000,-. Dette er jo selvfølgelig alt for dyrt...... Noen som har noen tips ? Ønsker egentlig at det skal bli så likt orginalen som mulig (har vurdert alternativer fra f.eks IKEA). Mvh Lykkeliten III Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Arve Svart 10.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2007 Kan du beskrive ønsket plate noe mer Lykkeliten? Har selv montert ny pentry plate i min Skarpnes med nøtte-tre mønster. Firmaet jeg handlet med (vestfold) laminerer ønsket laminatmønster på forkjellig tykkelser av kryssfinèr. Godt resultat. Hvor stor skal ny plate være hos deg. Har selv stående noe plate etter montering. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2007 Hvilket firma var det du brukte da ? Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 10.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2007 Har laget en god del benkeplater av badromsplater som jeg har kantet med egenprofilerte lister av teak. Synd at du ikke bor litt mer sentralt i landet. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2007 Synd at du ikke bor litt mer sentralt i landet. Alt er relativt vet du. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.