Sun Flyer Startet 14.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2007 Endelig fikk jeg fart på "leiligheten" min. Så nå vil jeg at alle skal tittulere meg som " sølvmedalisten" Sjekke denne resultatlisten: http://www.kmturhav.com/resultat.php mvh "sølvmedalisten" - tidligere Viggo.... :smiley: Trenger et tips; hvor lenge kan jeg gå med medaljen rundt halsen før folk blir lei? 1, 2 eller 3 måneder? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 14.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2007 Du kan nok ta den av i romjulen , noe særlig lenger så blir det kanskje litt over the top Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 14.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2007 Gratulerer så mye, viggo. Medaljen kan du gå med så lenge du vil Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 14.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2007 Kanskje du kan scanne den og bruke som avartar? Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 14.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2007 (redigert) Gratulerer, hyggelig at du fikk pallen. Nå kan du selge "sølvbåten" med referanse, Redigert 14.Oktober.2007 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 14.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2007 PS Andreas, var det du som var ute og trente med X-båten forrige lørdag. Så det gikk litt smått så dere startet motoren og forsvant inn i vindfangern. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Nefertiti Svart 14.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2007 Gratulerer... ...og neste sesong må du jo gå for gull? ...lurer forsåvidt på hvor bildet i invitasjonen til regattaen er fra....(kaosrunding) Jeg kan fort ha vært mannskap på NOR17... Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 15.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Her er noen bilder fra km'et: Først opp til kryssmerket og raskt opp med spinnakeren: Legg merke til at vi bare er 2 personer ombord!! Båten bak passerte oss på neste merke.. På kryss klarte vi ikke å henge på den andre båten når vinden minket litt: De andre hadde tom båt, bedre seil og mye vekt på ripa: Derfor er vi veldig fornøyde med at vi var under 3 minutt bak på korrigert tid. En flott dag på fjorden. Utrolig nok uten regn. mvh "sølvmedalisten" Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Mulligan Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Gratulerer med sølvet. Godt seilt. Du kan gå med medaljen så lende du vil. Du har jobbet for den og vunnet den. Ellers var resultatlista interessant. Særlig klassen under 1.25. Hvor jeg noterer meg at utrangerte svenske og danske 80-talls båter tok alle medaljene. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 15.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Ja, jeg kjenner veldig godt han som har comfortinaen. Han er kjempefornøyd med båten og kjøper et nytt seil hver vinter. Veldig flink å oppgradere den slik at den holder den standarden som trengs. Det er ikke alle "fremskritt" som er fremskritt.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Hydrox Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Grattulerer..!!!! Du tar av deg medaljen når du selv er lei av byrden med å gå med den. For noen smaker jo tross alt en medalje bedre enn for andre og andre bør derfor vise hensyn for din lykkerus... Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 (redigert) Flotte bilder. Han trengte de 6 stk på ripa og Jeanneau. Han som seiler den Bav er vel ganske ivrig seiler, så dette er bra gjordt. Ser ut fra forholdene, så er vekt på ripa av stor betydning for den båten. 35 Matchen er en god båt, så det står respekt av medaljen din. Bookèn er jo ikke hvem som helst heller da, hvis du trenger litt opplæring. Når det nærmer seg jul trekker du fram kun bilde nr 1. Redigert 15.Oktober.2007 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
avmønstret5 Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Gratulerer, godt gjort Kan en spørre hviken regatta dette var ? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Det er ikke alle "fremskritt" som er fremskritt.. Det er vel Banneren et godt eksempel på. Den er fra 1979 og eierne tar stadig frem nytt fartspotensiale i den. Selv om den nærmest har vært utsatt for utryddelsesforsøk fra LYSnissenes side. Jeg seilte på et Bannerlag engang. Det er ordentlig seiling. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 15.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Gratulerer, godt gjort Kan en spørre hviken regatta dette var ? Kretsmesterskap for tur/havseilere. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.