Enzo Startet 14.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2007 Om man kjøper for eksempel en Ray C70 i USA og vil ha norsk teskt på menyene , er dette mulig å få til uten at det koster noe ? Sitér dette innlegget Link to post
Jandus Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Hei, vi har kjøpt Raymarine C120 fra USA, eneste språk som mangler på listen er færøysk og grønlandsk, så norsk skulle ikke være noe problem. Vi foretrækker selv dansk språk, og det har den. mvh Brusi Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Min Garmin 3010c, har også norsk språk. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Hydrox Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 På min Northstar plotter som er bestillt fra USA er det norsk. Vet det er mange som foretrekker å bruke engelsk på plotteren, bl.a meg. Sitér dette innlegget Link to post
Ojda Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Min Garmin 4008 kom med Norsk språk, men uten norsk bruksanvisning. Den finner man derimot på nettet. Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
ooma Svart 15.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2007 Garmin sine 400 og 500 serie plottere har ikke norsk språk i den utgaven som selges i USA. (Kun engelsk, fransk, spansk) Imidlertid har det blitt fortalt at softwareoppdateringene som lastes ned fra nettet inneholder opsjonen norsk språk. Sitér dette innlegget Oso Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.