Bitteliten Svart 16.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 Baatsmann - er det en dverg eller mellom schnauser? kona er dypt og inderlig forelsket i dverg salg og pepper. Mer interessert i dem enn meg - om jeg skal være helt ærlig Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 16.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 (redigert) Det er en sort/sølv dvergschnauzer. Stor hund i liten kropp. Vårt navn er Bajas, men den har jo et enestående kennel-navn som er så avansert at jeg ikke husker det. Salt/peppern er veldig lik. Men valget falgt på sort/sølv Redigert 16.Oktober.2007 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 16.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 Det skal også innrømmes at skøyern ikke har kommet i hus ennå. Frue og datter drar på jente-tur til Roma, neste uke. Så avhenting blir på neste torsdag. Fikk ikke ha den hjemme uten at lillemor og frue var hjemme. Men det har blitt noen turer til og fra oppdretter. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
At-le Svart 16.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 Vi mistet også vår hund 13 år gammel døde 1 1/2 år siden rase Irish softcoated wheaten terrier. Dypt savnet ham og har tenke oss skaffet hund noe år ( pause) Rase Border terrier. At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 16.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2007 Vi mistet også vår hund 13 år gammel døde 1 1/2 år siden rase Irish softcoated wheaten terrier. Dypt savnet ham og har tenke oss skaffet hund noe år ( pause) Rase Border terrier. At-le Ser bilder og gjør meg litt vondt. Men fint minner ham veldig. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Skjønner godt om man føler at man ønsker litt avstand til det hele før man vurderer ny hund. For egen del så var den beste "medisin" å umiddelbart se etter ny hund og var faktisk å så på et valpekull samme dag! Vi endte også opp med en ny hund fra det kullet, men de fire ukene vi måtte vente var nok riktige. Etter hvert så overtok spenning og forventning for savnet etter hun som var gått bort. I dag er det masse gode minner fra den "gamle" kombinert med stor glede over den "nye"! Litt pussig å se hvordan vi mannfolk som er så tøffe i trynet blir ganske så myke når vi snakker om ja f.eks en hund! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Pjolter Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 Litt pussig å se hvordan vi mannfolk som er så tøffe i trynet blir ganske så myke når vi snakker om ja f.eks en hund! Er ikke rart i det hele tatt. Jeg feks,. er tøff i trynet i mange situasjoner, ,men myk i andre. Det kalles å være fleksibel og omgjengelig.. faktisk ganske vanlig blant menn i våre dager..... Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Pro Open Svart 17.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2007 (redigert) . Redigert 17.Oktober.2007 av Pro Open (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.