Guest jaman Startet 28.Januar.2004 Link til dette innlegget Startet 28.Januar.2004 25 fot Fram snekke, Jeg hadde veldig godt nytte av i sessongen 03. Er det andre Fram eiere der ute som har noen erfaringer med denne type båt?. Jeg har bare hatt den i en sesong. :smash: Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 28.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2004 Velkommen til baatplassen! Hvis du titter i erfaringsdatabasen, finner du 2 stk. Fram 25 som er lagt inn. Håper du kan legge inn båten din der også. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 28.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2004 Hei på deg Jaman! Visst er det Fram-eiere her. Men ikke så fin en som din. Sitér dette innlegget Link to post
maanestraale Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 Samme her! Har hatt min Nor Star 290 en sesong, kjøpte den ny vinteren 2002 som halvfabrikat. Bygget den ferdig til 2003 sesongen. Er veldig fornøyd med båten, kommer til å legge den inn i erfaringsbasen en dag. Men er det andre i forumet med Nor Star 290 ?? Mvh Månestråle Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
Piruto Svart 15.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2004 Her er`n! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.