Jump to content

Båt- og fiskebilete til nettside

Sinten

Recommended Posts

Hei

I forbindelse med faget informasjonsteknologi, har eg og to kompisar laga ei nettside om blant anna båtar og fiskeartar. For å friske opp litt, tenkte me å putte inn bilete av dei ulike fiskeslaga, men ein del av oppgåva er å kun bruke bilete me har tillatelse til å bruke.

Lurte derfor på om nokon her har nokre gode fiske- eller båtbilete som eg og kompisane mine kan nytte på nettsida. :smiley:

Fiskesortane me treng bilete av er som følgjer:

:fishing:

Brosme

Berggylte

Hyse

Makrell

Sild

Laks

Torsk

Sei

Lyr

Sild

Lange

Ørret

Ål

Kveite

Rognkjeks

Uer

Rødspette

Steinbit

Treng også båtbilete, men her gidder eg ikkje å sette opp liste for her treng me alt frå hummer til kanari :wink:

Alle bidrag mottas med takk. Me kan og putte på ein "Copyright..." dersom det er interesse for dette.

:flag:

(NB: Sei i frå dersom du postar men ikkje vil ha bilete ditt på nettsida vår)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Vi fikke en i laksgarna til min far da jeg var unge/ungdom den var cirka 35 fot lang. Død var den og, garnet ja det var ikke noe igjen av det

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Har du sjekket tråden som heter noe med fisker du, hva slags fangst eller noe i den duren. Tror det er Walter som har startet den. Der er det en god del bilder av de fleste av artene du etterlyser innbiller jeg meg. Så da er det bare å sende im til bildetakere å spørre om tillatelse

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Mange flotte bilete her no :yesnod:

Men er det ingen som har litt fleire fiskebilete?

Deadline på sida er kl 23:59 i morgo dag nemleg :eek:

Ser tråden du linkar til Jon-Kåre, eg får sende nokre IM :smash:

Redigert: Hadde visst dårlegare tid enn eg trudde :crazy:

Redigert av Sinten (see edit history)

my_ads.gif

Strengt bevåktet Dromedille.

baatgreier_023.jpg

Dromedille i solnedgang.

Bildet er også brukt som ukens bilde på Maritim Start.

Solnedgang-i-Ryfylket.jpg

Folkesnekka Nidelv 24 med Steady 320 ved siden.

nidelv.jpg

Langt til; Har allerede sakt du kan ta bilder av Junkeren, men dersom du trenger noe mer så bare ta kontakt.

Har store mengder båtilder på lager... :wink:

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Tusen takk for hjelpen folkens, hadde ikkje greid dette utan dykkar hjelp. Dette er noko av det beste med heile baatplassen, nesten uansett kva ein treng hjelp til kan ein rekne med å få svar og hjelp på kort tid. :yesnod:

Veit det er mange som har spurt etter adressa til denne heimesida, men enn så lenge er det kun læraren min som har kopi av den. Poster nok eit innlegg her når den er lagt ut på nettet.

Nok ein gong, takk for hjelpen :flag:

my_ads.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...