Seilaren Svart 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Vi venter i åndeløs spenning... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sinten Svart 22.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Vel, ikkje hold pusten Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Seilaren Svart 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Begynte å bli litt blå nå... Tolker deg som at vi må vente en stund, så da er det vell bare og puste normalt noen dager (uker?) til... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sinten Svart 22.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Venter iallfall til eg har fått den tilbake ferdig retta frå lærar før den vert lagt på nett. Så tidligast neste veke.... Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Jon-Kåre Svart 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Kom med den du så kan vi gi karakter, her er jo masse flinke folk til å dømme her Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Seilaren Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 Nå trekker jeg snart pusten igjen her... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Astor Svart 31.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2007 To typiske vestlandsbåter, bygget på Møre en gang på 80-tallet Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Seilaren Svart 17.November.2007 Link til dette innlegget Svart 17.November.2007 Venter iallfall til eg har fått den tilbake ferdig retta frå lærar før den vert lagt på nett. Så tidligast neste veke.... Den læreren din må være verden største sløkkas! Han må vel være ferdig nå Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Frivakten Svart 17.November.2007 Link til dette innlegget Svart 17.November.2007 (redigert) Sorry. Feilskjær. Redigert 17.November.2007 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Sinten Svart 18.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2007 Den læreren din må være verden største sløkkas!Han må vel være ferdig nå Det er nok ikkje han som er treig Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
ThorU Svart 18.November.2007 Link til dette innlegget Svart 18.November.2007 Hvis dere fortsatt trenger fiskebilder, så kan dere sikkert høre med noen av folka her: http://www.fiskenett.com Her er foresten en makrell på 2 kilo... Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 18.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2007 (redigert) Jøss, makrell på 2 kg Trudde ikkje dei kunne bli større enn 1 kg Når det gjeldt sida så må det bytast ut litt bileter før den kan lastast opp. Dei to andre sløkkasane som eg samarbeida med dreit i alt som heiter opphavsrett så alle bileta deira må bytast ut viss den skal på nett . Skal ta det når eg får tid, altså neppe før eg begynner på juleferie Redigert 18.November.2007 av Sinten (see edit history) Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
ThorU Svart 18.November.2007 Link til dette innlegget Svart 18.November.2007 Den makrellen var så stor at den greide å sette seg fast i kilenota! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.