Bützfleth Startet 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2007 Noen som har tenkt å reise ned til Tyskland? Sitter og vurdere om jeg skal ta meg en tur til uka. Har ikke sjekket fly/hotell priser enda. Sitér dette innlegget Link to post
23 fot Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 Noen som har tenkt å reise ned til Tyskland?Sitter og vurdere om jeg skal ta meg en tur til uka. Har ikke sjekket fly/hotell priser enda. Skulle ønsket meg tid til messa i hamburg hvor jeg til og med kommer ifra.Skal du dra få du ha en interessant tur... Hummel Hummel..... Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 ... Mors Mors Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 tschuess Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.