Hydrox Startet 19.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 19.Oktober.2007 Har en film i fra båten min som jeg kunne tenke meg å dele med BP-gjengen ved å legge den ut på youtube. Har laget med konto på youtube og der er det seff maks 10 minutter og 100MB på filmene som lastes opp. Jeg har to filmer, en som er 135MB og en er 273MB. Jeg har Windows movie maker på maskinen med den tar ikke dette formatet. Filene er av typen MOV og jeg står litt fast. Hvordan får jeg disse filene liten nok til å bli lastet opp på youtube..?? Filmene ville jeg legge inn i tråden min om motorbytte. Farten på båten kommer tydelig fram og man hører den herlige lyden av en Steyr i bakgrunnen. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 20.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2007 Du kan sikkert følge denne guiden: http://www.videohelp.com/oldguides/mov2avi ELLER du kan laste ned Adobe Premiere Elements 3 prøveversjon og konvertere der (tror jeg). Jeg mener også at YouTube helst vil ha filene i AVI format (som er det samme som DV-tape format). Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Hydrox Svart 20.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2007 Takker, fikk konvertert slik at jeg fikk redigere i Windows Movie Maker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.