Enzo Startet 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2007 Er det noen som har tips til bøker om seiling , jeg har 7-8forskjellige langturberetninger og et par jimmy cornell osv men skulle gjerne hatt litt mer å lese på , tips ? Sitér dette innlegget Link to post
Nordåsen Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 Vil gjerne anbefale Ellen MacArthur, Taking on the word. Fikk nesten lyst til å seile selv.. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 Hva slags bøker tenker du på? Hvordan man seiler eller noen som beskriver seilturer? I tilfelle så vet jeg om En Saga i Blått som handler om 2 menner fra Stavanger som drar på jordomseiling. Spennende bok som jeg ikke har fullført enda men Seilaren har Sitér dette innlegget Link to post
NovaMalin Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 Sjekk: www.flyt.no www.nautiskforlag.no Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
bliss X Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 Hva med bøkene til Ragnar Kvam? Sitér dette innlegget Link to post
Rune Braadland Svart 19.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2007 Enig i at Ragnar Kvams bøker er god lesing. Har lest en del fra Flyt forlag, blant annet Erling Tambs: Hard Seilas og John Caldwell: Vågsom seilas. Begge to fra "gamle dager", men bra skrevet og spennende lesing. Anbefaler også boka fra disse guttas jordomseiling: "Eventyrlig Seilas" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.