Sabrina Startet 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2004 Hei. For de av dere som har problemer med at enkelte USA firma ikke sender varer ut av landet, - sjekk denne linken! http://www.dinside.no/php/art.php?id=98901 Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 Takk for tipset! Jeg har selv vært ute for at jeg har funnet et skikkelig kupp, men så strander det på at selgeren bare vil selge til kunder bosatt i USA. Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 29.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 Jeg vil for ordens skyld legge til at jeg ikke har testet ut dette firma selv, men synes opplegget virker bra. Muligens kan vi få noen erfaringer fra andre medlemmer? Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 Kanskje problemet finnes med enkelte varegrupper/firmaer. For båtutstyr bestiller jeg via boatfix.com. De har mitt visakort registrert og godkjent. Jeg bestiller på nett og får varene levert av Posten Norge. Ferdig fortollet via posten (149 i tollekspedisjonsgebyr og 14 dager betalingsfrist for moms og gebyret) Befrakter i USA er USPS som har avtale med Posten Norge. En del ting har faktisk halv pris selv etter frakt og moms. Dieselfilter for Racor 500 serie koster f.eks. $8 (56 kroner) + mva/frakt. Maritim tar 193 for samme filter + frakt. Lotus Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 30.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2004 Jeg har brukt "JetCarrier" eller "Magnum" som tjenesten først het noen ganger. Det fungerer bra, men noen ganger er de litt trege med å sende varerene videre fra lageret i USA. De jeg har dårligst erfaring med er DHL, men det skal jeg skrive om en annen gang :discuss GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Geir V. Svart 30.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2004 Dette var innteresangt jeg har flere ganger opplevd at firmaer ikke sender til Norge, men en butikk har jeg bare positive erfaringer med. Prisene er også ok. http://www.brokenlegdave.com/index.html Sitér dette innlegget Link to post
Kvita Svart 15.November.2006 Link til dette innlegget Svart 15.November.2006 Jeg bestilte noen båtdeler fra Stem To Stern Boat Works, da noen var feil avtalte jeg med firma at jeg skulle returnere de feile delene ,så skulle de sende nye. Jeg fikk aldri nye deler ,heller ikke pengene tilbake. Jeg har sendt flere e-mail, men disse får jeg ikke svar på. Er det noen som har en ide hva jeg kan gjøre eller må jeg anse pengene som tapt. Sitér dette innlegget Link to post
Hans_K Svart 15.November.2006 Link til dette innlegget Svart 15.November.2006 Jeg kjøpte kartplotter fra USA og fikk den sendt hjem med Jet Carrier/Magnum. Alt gikk helt på skinner, hele saken tok bare noen få dager. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 16.November.2006 Link til dette innlegget Svart 16.November.2006 Jeg har sendt flere e-mail, men disse får jeg ikke svar på. Er det noen som har en ide hva jeg kan gjøre eller må jeg anse pengene som tapt. Regner med du har returnert feil leveransen? Har de bekreftet at din forsendelse er mottatt? Ville prøvd å ringe dem og sjekket at delene var kommet tilbake. kan hende det er der problemet ligger... Dersom du via pakkesporing kan vise at de har mottatt retursendingen og du har betalt med kreditkort ville jeg kontaktet kortselskapet og forhørt meg om hvordan de ser på slike ting. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.