Rormann Startet 20.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2007 Tror det lekker vann inn fra noen av rekkestøttene på min Sollux 850, 2001 modell. Har samlet seg litt vann i skottet over og under sofa fremst, og her er det åpent opp til der skruvene sitter. Har også testet dreggbrønnen fremme som virker tett. Vil jo ta ut skruvene på rekkestøttene og tette påny, problemet er bare at det sitter små muttre på undersiden, og det komplett umulig å komme til fra innsiden. Ikke mulig å få hånda opp via skottene. Hva gjør jeg med dette ? Bør jeg bore opp skruvene ? Får jo ikke satt på nye muttre under igjen da ! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2007 Så rekkestøttene må være montert før overbygning og skrog er satt sammen? Såsant det er mulig å se mutrene må det vel også være mulig å få dem på? Stikkord: pipe med x-antall forlengere. Sitér dette innlegget Link to post
Rormann Svart 20.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2007 Jeg ser ikke mutrene framme, bare lengre bak hvor det ikke lekker. Framme er det ca 1 cm klaring opp på sida hvor jeg må komme til og det er langt opp.... Sitér dette innlegget Link to post
Rormann Svart 10.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2007 (redigert) Fant muttrene under skaien inne, så det blir ikke noe stort problem å eventuelt komme til senere. For etter nærmere sjekk så vannet ut til å komme inn via bunnen av dreggluka foran, mens rekkestøttene virker tette. Skal prøve å tette med sika nederst i luka.... Redigert 10.November.2007 av Rormann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.