Seesnake Startet 21.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 21.Oktober.2007 Hei på dere. Tusen takk for alle tidligere svar. Jeg er helt fersk når det gjelder tmd 30 i min Nidelv 26. Noen som vet hvor jeg kan se bilde av et grovfilter og et finfilter til diselen min? Håper det er noen her ute som har samme motoren og kan vise meg bilde av de riktige filterene Har pakket båten inn så jeg får ikkesett etter før til neste år. Håper noen kan hjelpe meg. hilsen Ringnes1 Sitér dette innlegget Link to post
kirkes Svart 21.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2007 Hei. Grovfilteret sitter ved siden av hovedbryteren. Filteret på motoren sitter langt nede på badord side. Ganske trangt å komme til. Har samme type båt og motor og har nettopp byttet filterne. Hilsen Kirkes Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 21.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2007 ok jeg skjønner... men trenger jeg da lufte motoren eller er det automatikk i dette? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 21.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2007 Bytt grovfilteret og start opp og la den gå til den går rent. Så bytter du finfilteret og starter opp igjen. Funket som et skudd på min TMD 30- Metoden funker ikke på TAMD 31 Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 22.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2007 Bytt grovfilteret og start opp og la den gå til den går rent. Så bytter du finfilteret og starter opp igjen. Funket som et skudd på min TMD 30- Metoden funker ikke på TAMD 31 Hei Slagskibet. Takk for tips. At-le Sitér dette innlegget Link to post
kirkes Svart 22.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2007 Hei igjen. Jeg bytter begge filterne samtidig, men fyller de nye filterne først med diesel. Starter så motoren uten å pumpe. Har ikke hatt noen problermer, motoren starter og går fint med en gang. Hilsen Kirkes Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.