Bitteliten Startet 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2007 (redigert) Et nytt vinterprosjekt dukket opp for et par uker siden. Har tenkt å bytte ut vår Bombard AX3 Aero med 2,5 hk Yamaha med en liten RIB. Har fått tilbud på en Zodiac Yachtline 275 med 6 hk for ca 27.000 kroner. Synes det er en grei pris Men så var det å selge den fine gummibåten vi har da. Den er 3 år gammel og pen. Motoren er fra i fjor. Båten har en ny pris på 8000 motoren kostet 6000. Men hva er det verdt? Noen som har ideer? Redigert 22.Oktober.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Dårlig respons på dette innlegget - så nå er jolla solgt for en "special plice fol you Sil" til en kollega. 6500 kroner. Tror prisen er bedre for han enn for meg - men han var fornøyd - så da er det greit Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Jøss, det var da fort gjort! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Windy37GM Svart 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Samme som fruen pleier å si, det :-) Jdoa310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Jonas Svart 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Ja her ser vi det igjen, markedet er ikke mettet!!! Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 3 timer; fikk akkurat kikket litt på brosjyren.... Skal ha en lett jolle med lett motor.... Får bare fortsette å se.......jada sørlendinger er FOR trege... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Må vel si at kollegaen min som også er medlem her er usedvanlig kjapp i avtrekkeren når det gjelder båt. Bella har vel vært gjennom 5-6 båter på 3 år og nå også denne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.