rover Startet 23.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 23.Oktober.2007 Hallo alle båtfolk. Er ny her på båtplassen, og lurer på om det finnes en klubb / forening for "trawlere" Kjøpte trawler i Juni Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 23.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2007 Ikke det vi vet for øyeblikket. Det er flere trawlereiere her på BP, så et grunnlag for å komme i gang er absolutt til stede. Så snart jeg også tiltrer med egen trawler melder jeg meg inn. Ingar, som driver Baatplassen, har i forslag kommet til at man kan få en egen blogg som en slik båtforening vil kunne disponere. Vi har en egen trawlertråd her på BP. Titt gjerne innom her. Og mer enn gjerne kom med erfaringer og bilder av din egen trawler. Vi har en egen Erfaringsdatabase hvor du kan legge inn egen båt og lese om andre båttyper. Til slutt: Velkommen til Baatplassen. Håper du vil trives. Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
rover Svart 23.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2007 Takk,takk Astor- Båten er en Eurobanker 38, fra 1980. Ligner mest på Marine Trader. men med "bred" akterkabin Kjøpt brukt i Norge. Teknisk veldig bra, men trenger litt kosmetisk jobb. 2 volvo TMD 40. + Volvo strømaggregat. MD 7 Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 23.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2007 Jeg ønsker deg også velkommen til BP (BåtPlassen). Norge er et lite land med få innbyggere men med mange båter i forhold til innbyggertallet. Vi er dermed en nasjon med stor interesse for fritidsbåter. Det virker ut fra antall innlegg her på BP at interessen for trawlere nå øker trutt og jevnt. Jeg vet ikke om det finnes noen oversikt som viser om antall trawlere også tiltar. Når vi ser på de store trawlerfora i USA, vil vi nok aldri få tilsvarende i Norge, fordi vi er for få eiere innen de forskjellige båttyper. Men vi kan sikkert diskutere mange generelle tema, og disse tror jeg at vi i hovedsak finner her på BP. Det tar ikke lang tid fra en problemstilling er reist, inntil man har fått gode svar. Hyggelig om du legger ut bilder av båten din på BP. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 23.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2007 Joda, legger gjerne ut bilder av "skipet", Men må ha "oppskriften", hvordan gjør jeg det? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 23.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2007 Oppskriften finner du HER. Får du problemer så kan du sende meg en IM. Lik den jeg sendte til deg. Trykk da på svar. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
giver Svart 24.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2007 Hei Velkommen til BP og gratulerer med skikkelig båt. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 29.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2007 Joda, legger gjerne ut bilder av "skipet", Men må ha "oppskriften",hvordan gjør jeg det? Fant du ikke ut av dette "rover"? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Roald Svart 29.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2007 Hallo rover. Grattis med ny båt. Jeg er sikker på at du kommer til å få mange fine turer med båten. Vi har en IG 36 som vi stortrives med. Mvh Roald Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Astor Svart 29.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2007 Dere som har en trawler, kom med bilder da! Vil gjerne høre positive og negative sider med de forskjellige båttypene. Vi er flere her på BP som ligger i emninga for kjøp av trawler. Gjerne litt om sjøegenskapene og hva slags maskinkraft dere har. Bruk gjerne Trawler-tråden. Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.