jensemann2 Startet 25.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 25.Oktober.2007 5000 kroner for oppsett/utsetting av 32 fots seilbåt, samt lagring frem til juni, er det dyrt? Firmaet stiller med krybbe Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 25.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2007 (redigert) Hvor har du båten ? Er prisen inkludert opplag så er det ikke spesielt dyrt Husk ikke å ta ned masten. det sparer deg for mye til våren Redigert 25.Oktober.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
LENB Svart 25.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2007 Kommer nok litt an på hvor i verden du er, men jeg synes ikke det var spesielt billig. Jeg har betalt 3500 for det samme de siste åra. I år betaler jeg 1400,- Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2007 Vel, selv skulle jeg hatt båten hos Asker Marina i Asker og det ville ha kostet 11.901 for en båt på 27fot. Da må man selv holde krybbe og masten må taes ned. Hvis man ikke er medlem av en båtforening eller har venner som er og man selv kan ta ned/sette opp masten så er man nødt til å kjøpe denne tjenesten også og det vil komme på ca. 5/6000 i tillegg! Har fått plass til båten et annet sted i Oslofjorden (indre) og der betaler jeg ca 5500 og masten blir stående oppe! Har krybbe selv. Så jeg synes det er billig det du betaler! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
jensemann2 Svart 25.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2007 vel, det er på Hitra i trøndelag båten skal stå. Er et verft som har kommet med tilbudet. Er ikke stor pågang der heller. Jeg synes det var litt dyrt. En annet verft skulle ha 2000, men der var det fullt desverre. pluss måtte ha krybbe selv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.