giver Startet 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2004 Hei Jeg prøver inn sette in bilder. Du kan så vidt skimte Kielfergen. mvh giver Bilder kan si mer enn ord Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 Kjempeflotte bilder, giver! Nå er ikke jeg spesiellt glad i fjellene (for langt fra sjøen! ) - så jeg foretrekker den med "sjøutsikten"! Et av de flotteste vinterbildene jeg har sett! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
giver Svart 2.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2004 Kjempeflotte bilder, giver! Nå er ikke jeg spesiellt glad i fjellene (for langt fra sjøen! ) - så jeg foretrekker den med "sjøutsikten"! Et av de flotteste vinterbildene jeg har sett! Hei Takk for det. Begge bildene er tatt hjemmefra. : mvh giver (Amatør m/brukt IXUS) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 2.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2004 I går var det et strålende flott vintervær her i Oslo, så det ble en liten tur langs sjøsiden med kamera. Ikke alle har det like godt i vinterkulda. Synes litt synd på disse to: Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 3.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2004 Januarhimmel over Hvaler: Kjøkøysund i forgrund, Arisholmen til høyre i bildet. Vesterøy og Papperøy i bakgrunnen. P.S.: Jeg er så beskjeden og tror at noen her muligens vil kunne ønske seg dette bildet som "Desktop-bilde" eller screensaver på PC'n sin? Hvis så er tilfelle, send meg en e-postadresse for at jeg skal kunne sende originalbilde, som er på 2048 x 1536 pixels Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
giver Svart 5.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2004 Hei Fortsatt testing mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 5.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2004 Januarhimmel over Hvaler: Kjøkøysund i forgrund, Arisholmen til høyre i bildet. Vesterøy og Papperøy i bakgrunnen. P.S.: Jeg er så beskjeden og tror at noen her muligens vil kunne ønske seg dette bildet som "Desktop-bilde" eller screensaver på PC'n sin? Hvis så er tilfelle, send meg en e-postadresse for at jeg skal kunne sende originalbilde, som er på 2048 x 1536 pixels Nyyydelig Walter Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Gunga Din Svart 5.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2004 Hej Walter ! Den bilden var ju jättefin ! Tror du kan sluta som fiskare o börja som fotograf istellet !!!! (samma sak för Giver, ni er ju proffsfotografer, nu måste jag bare få kjöpt mig en dig-kamera!) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.