Pontius Startet 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2004 Hei Lurer på om det finnes noen eksperter her på blandingsforhold olje - bensin på en 30 år gammel Evinrude 6 hk? Hilsen Ørjan Berg Sitér dette innlegget Link to post
Coronet Svart 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 Den skal ha 2% Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 Min gamle Johnson 6a fra mitten 70-tal gick oxo på 2% Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sero Svart 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 Husk at det er bedre med en prosent formye en en forlite Det blir mange meninger om mangt.Men min gamle Crescent fra 1967 skulle ha 4% blanding. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 1.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 Vil vel tro at det er litt avhengig av bruken? F. eks. til dorging holder det sikkert med 2% - mens det til "råkjøring" anbefales 1% eller 1/2% mer? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Pontius Svart 1.Februar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2004 Takk for svarene alle sammen. Tror nok jeg legger meg på 2%. Hilsen Ørjan Berg Sitér dette innlegget Link to post
Nadheim Svart 2.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2004 "Vil vel tro at det er litt avhengig av bruken? F. eks. til dorging holder det sikkert med 2% - mens det til "råkjøring" anbefales 1% eller 1/2% mer?" Er det ikke omvendt, at motoren skal ha høyere % ved hardkjøring? Sitér dette innlegget Link to post
Nadheim Svart 2.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2004 Sorry Walter_S. Jeg har ikke våknet helt. Helt enig i det du skriver. Sitér dette innlegget Link to post
henning_dt85 Svart 3.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2004 er det en 6hk evinrude (fra etter 65) som skal ha 2%. Hvis det er en 5,5 fra 64-65 skal den også ha 2%. Er det en motor fra før 1964 er det 4% Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 3.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2004 Sorry Walter_S. Jeg har ikke våknet helt........ Morn du! Må jo innrømme at min replikk var litt klønete formulert! Den krever sin mann! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.