Jump to content

Kart over Oslofjorden papir/elektr. datum?

Trude III

Recommended Posts

Kjempe flott!!

Det er ingen hast, men det er greit å se om jeg kan bruke kartene eller om jeg må anskaffe noen andre.

/per

Har du kalibrert kartene med gratisutgaven av Ozi? Jeg har kalibrert dem med den (bare to punkter) og de ser ut til å være ganske nøyaktige. Har et kart i C-serien som har kommet ørlite skeivt på scanneren og det er umulig å få bra med bare 2 punkter.

Har du kalibrert kartene med gratisutgaven av Ozi? Jeg har kalibrert dem med den (bare to punkter) og de ser ut til å være ganske nøyaktige. Har et kart i C-serien som har kommet ørlite skeivt på scanneren og det er umulig å få bra med bare 2 punkter.

Jeg har scannet inn B- serien (som kun er WGS 84 datum). Disse ser fine ut. Det er vanskelig å få satt kartene sammen 100% riktig, men etter å ha holdt på en hel kveld så ser det bra ut.

Det er A-serien som jeg er skeptisk til da noen av disse ikke er i WGS 84 datum.

/per

Jeg har scannet inn B- serien (som kun er WGS 84 datum). Disse ser fine ut. Det er vanskelig å få satt kartene sammen 100% riktig, men etter å ha holdt på en hel kveld så ser det bra ut.

Det er A-serien som jeg er skeptisk til da noen av disse ikke er i WGS 84 datum.

Har tatt en rask titt på et av kartene og dette skal nok bli bra, bare jeg får litt tild på meg.

Scanningen ser så langt jeg kan se fin ut og det er det viktigste.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...