Viksund Bravo Startet 28.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2007 Hei. Vi planlegger å trekke puter i L-salong og førerstoler. Hva bør vi se etter for å unngå falming? Er microfiber et godt alternativ? Bør vi holde oss til lyse farger? Har egentlig lyst på grått, men vil dette falme lettere? Har noen prøvd å trekke om på egenhånd? Kanskje jeg kan få kona i sving med dette?? Tips og erfaringer mottas med takk Hvem kan anbefales for trekking av interiøret her på sørlandet? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Høvdingen Svart 28.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2007 Nei gjør det på egenhånd. Ikke la kona gjøre en så viktig jobb Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 28.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2007 Mja. For noen år siden trakk jeg om utesalongen med stoff. Nå er skaien på full fart inn igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.