Frøken Fryd Startet 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2007 (redigert) Heisann Bayliner eiere, jeg med flere har tenkt endel på hvorfor det ikke arrangeres treff for Bayliner eiere. Det er jo blitt endel båter rundt om her i landet så mulighetene skulle vere tilstede. I første omgang lufter jeg bare ideen uten noe spesiellt sted og tid. På ett slikt treff kan vi diskutere ce-merking, tepper i båt, import, uheldige kjøpere, myter, størrelse på flybridge og selvsagt må vi ikke glemme å gi utrykk for hvor stor båt en har fått for pengene Motorer som går nedi, bravo drev, bensinmotorer og ikke minst den gang Bayliner prøvde å bygge seilbåter Se for deg en kai ute i distriktet reservert for 30 baylinere i alle størrelser, ny og gammel, bensin og diesel. Det skulle ikke forundre meg om det sniker seg innpå noen nysgjerrige kommende redere også. Åpen skute dag hvor båtene kan besøkes og er man riktig avansert kan man stemme på beste båt i forskjellige sjangere. Kansje til og med importøren vil sponse med litt effekter og sånn, jeg bare tenker høyt nå mens vi går vinteren i møte. Hadde dette vert noe av interresse? Vi går alle på plan så en skulle kunne samle endel båter på ett eventuellt treff, når jeg tenker meg om så er det jo ikke alle som går på plan, 88 serien må vere med!!! Redigert 29.Oktober.2007 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 (redigert) hadde vært knakende gøy det er. er det noen som har oversikten sånn omtrent over hvor mange "untermensch-mil" det er fra Oslofjorden til Hansafjorden? funderer ellers litt på en egnet hengar...... får sikkert en egnet en for drivstoffkostnader spart.... ;) Redigert 29.Oktober.2007 av The Scrutinizer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Det er klart vi setter pris på ett slikt treff... men hvor i landet ville det være hensiktsmessig å holde det? Arendal eller der omkring vil vel samle endel kanskje? Da blir det jo bare 5 sifret beløp i drivstoff for de fleste av oss! :p Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Det kan bli et bra tiltak om avstanden ikke blir for stor. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Rudis Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 tror vi tar det her i nord-troms Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Hadde kanskje vært best og hatt et for øslandet, et for vestlandet osv. Tror bare her i hordaland kunne vi lett stilt med over 30 baylinere uten vanskeligheter.. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Får vel kjøpe oss en Bayliner da, så vi kan bli med.... Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Jeg kan godt tenke meg å være med på et treff, men det må være på Øst- Sørlandet (mellom Oslo - Flekkefjord). Jeg er også avhengig av at treffet legges til Juli- August slik at jeg kan bruke ferien til dette. Jeg har båten i Øyeren slik at jeg må løfte båten over i Oslofjorden (Oslo). Det pleier jeg å gjøre i ferietiden, slik at å dra på Baylinertreff i samme slengen hadde vært helt topp! Sitér dette innlegget /per Link to post
slettet Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Får vel kjøpe oss en Bayliner da, så vi kan bli med.... siden Baylinere er så billige kan du jo bare kjøpe en til i tilegg til Princessen og dra på Harry treff med vettu..... Sitér dette innlegget Link to post
jdahl Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Dette hørtes morro ut, er klar for treff Jdahl Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 siden Baylinere er så billige kan du jo bare kjøpe en til i tilegg til Princessen og dra på Harry treff med vettu..... Princessen kan jo henge i daviter Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Er det lovlig å dukke opp med Windy maskert som Bayliner..?? Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Er det lovlig å dukke opp med Windy maskert som Bayliner..?? jøssda - det holder med å male med vannfarger over Windy logoen fopr anledningen - står helt i stil med kvaliteten på Bailinere forøvrig vet du. men originalene har vor-rang på feté´n da...... Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Super idé Frøken Fryd. Om tid og sted passer kunne jeg tenke meg å være med. Som en annen nevnte lenger oppe i tråden er det sikkert så mange Bayliner-eiere i Hordaland at det kunne blitt en fin liten armada bare her i nærmiljøet.... Sitér dette innlegget Link to post
Joao Loureiro Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 Den er en merkbar idé, prøv å få til noe... jeg blir med! Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 (redigert) Jeg har stor sans for folk som kommer med gode ideer istedet for å krangle med andre medlemmer. Dette høres interessant ut, Frøken Fryd, bare arrangementet ikke "kolliderer" med BP-konvoien vår .. Redigert 2.November.2007 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 ............., bare arrangementet ikke "kolliderer" med BP-konvoien vår. Kan det ikke la seg gjøre å kombinere det da ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Frøken Fryd Svart 2.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 bare arrangementet ikke "kolliderer" med BP-konvoien vår .. Det klarer vi fint å unngå, jeg ser for meg at vi lager en oversikt over hvor alle de interreserte har hjemmehavn og ta det som utgangspunkt, om jeg må gå sør eller nord eller bare ett par mil er ikke viktig for meg, det viktigeste er at flest mulig kan delta og da tar vi hensyn til andre arrangement og hvor lang tid det tar å komme der. Det har vert foreslått to treff henholdsvis ett øst og ett vest uten å lage noe konkret grense, det er fornuftig nok det da de aller fleste ikke ønsker å gå i dagevis for en enkel sammenkomst. Men i første omgang lufter jeg forslaget og ser hvor mange som er interresert. De av dere som kjenner andre Bayliner eiere må ikke nøle med å gi beskjeden videre. Jeg har også vert inne på tanken å henge opp oppslag for eksempel ved bryggeautomater og lignende, en kan også annonsere på bayliner owners club og lignende. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 Du kan jo også prøve det danske Baylinerforumet. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Wandalen Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 Glimmrende ide Skulle vert artig og møte andre som er i "samme båt" for og utveksle ideer og kunnskap Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 En glimrende idè! Flere båttyper skulle hatt sin egen klubb og eget treff. Få dette i gang allerede i 2008! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kotnes Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 Er med på treff men da må det bli i fellesferien for jeg har ferskvann under kjølen resten av sesongen. Et eller annet sted mellom Oslo og sørlandet. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
gmg Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 er med vis de passer med tid sted.( vestlandet Rogaland) Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Drar opp denne igjen! Nå er vi 3 Baylinere i vår gjeng. Skal vi få til noe på Sør/østlandet engang i sommer??? Kom med forslag, men ett eller annet sted mellom Tønsberg og Risør(Arendal) må vel mange kunne bli med på??? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Hva med å utvide dette treffet til Amerikansk båt treff? Day og Cabincruisere? Det er jo svært mange fellestrekk mellom de fleste (og mest populære) merkene fra Junaiten? I tillegg er jo flere merker bygget av samme selskap som Bayliner, Maxum, osv. DET kunne blitt et sikkelig treff med schwung over... Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.