Jump to content

Bayliner treff 2008

Frøken Fryd

Recommended Posts

Heisann Bayliner eiere, jeg med flere har tenkt endel på hvorfor det ikke arrangeres treff for Bayliner eiere. Det er jo blitt endel båter rundt om her i landet så mulighetene skulle vere tilstede. I første omgang lufter jeg bare ideen uten noe spesiellt sted og tid.

På ett slikt treff kan vi diskutere ce-merking, tepper i båt, import, uheldige kjøpere, myter, størrelse på flybridge og selvsagt må vi ikke glemme å gi utrykk for hvor stor båt en har fått for pengene :wink:

Motorer som går nedi, bravo drev, bensinmotorer og ikke minst den gang Bayliner prøvde å bygge seilbåter :lol:

Se for deg en kai ute i distriktet reservert for 30 baylinere i alle størrelser, ny og gammel, bensin og diesel. Det skulle ikke forundre meg om det sniker seg innpå noen nysgjerrige kommende redere også.

Åpen skute dag hvor båtene kan besøkes og er man riktig avansert kan man stemme på beste båt i forskjellige sjangere.

Kansje til og med importøren vil sponse med litt effekter og sånn, jeg bare tenker høyt nå mens vi går vinteren i møte.

Hadde dette vert noe av interresse? Vi går alle på plan så en skulle kunne samle endel båter på ett eventuellt treff, når jeg tenker meg om så er det jo ikke alle som går på plan, 88 serien må vere med!!!

:fishing:

Redigert av Frøken Fryd (see edit history)

Jeg kan godt tenke meg å være med på et treff, men det må være på Øst- Sørlandet (mellom Oslo - Flekkefjord).

Jeg er også avhengig av at treffet legges til Juli- August slik at jeg kan bruke ferien til dette.

Jeg har båten i Øyeren slik at jeg må løfte båten over i Oslofjorden (Oslo). Det pleier jeg å gjøre i ferietiden, slik at å dra på Baylinertreff i samme slengen hadde vært helt topp!

/per

bare arrangementet ikke "kolliderer" med BP-konvoien vår ..

Det klarer vi fint å unngå, jeg ser for meg at vi lager en oversikt over hvor alle de interreserte har hjemmehavn og ta det som utgangspunkt, om jeg må gå sør eller nord eller bare ett par mil er ikke viktig for meg, det viktigeste er at flest mulig kan delta og da tar vi hensyn til andre arrangement og hvor lang tid det tar å komme der.

Det har vert foreslått to treff henholdsvis ett øst og ett vest uten å lage noe konkret grense, det er fornuftig nok det da de aller fleste ikke ønsker å gå i dagevis for en enkel sammenkomst. Men i første omgang lufter jeg forslaget og ser hvor mange som er interresert. De av dere som kjenner andre Bayliner eiere må ikke nøle med å gi beskjeden videre.

Jeg har også vert inne på tanken å henge opp oppslag for eksempel ved bryggeautomater og lignende, en kan også annonsere på bayliner owners club og lignende.

• 5 måneder senere...

Hva med å utvide dette treffet til Amerikansk båt treff? Day og Cabincruisere? Det er jo svært mange fellestrekk mellom de fleste (og mest populære) merkene fra Junaiten?

I tillegg er jo flere merker bygget av samme selskap som Bayliner, Maxum, osv. DET kunne blitt et sikkelig treff med schwung over...

Høne, øl og hornmusikk!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...