Frøken Fryd Svart 17.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Hvordan gikk det med denne da? Jeg setter snart kursen sørover, aner ikke hvor jeg skal... Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 17.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Hey! Jeg har prøvd, men forjeves. Ingen av de små byene på telemarkskysten har plass til oss i juli eller begynnelsen av aug ettersom havnene allerede er smekk fulle. Om noen har noen gode forslag til steder så kom med de!!! Jeg har vært i kontakt med Langesund, brevik, valle, kragerø... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Juni.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2008 Hva med uthavn da? Jeg er ikke kjent i disse trakter så jeg har nok ingen forslag. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2008 Fortsatt ikke noe program her? Jeg er langt oppe i Telemark for tiden... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.