Baatlaus Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Kunne jo vært mulig det, men tror ikke jeg orker å alene stå for ett stort arrangement. Kunne jo kanskje være en ide å ta treffet i grenlandstraktene ettersom vi har Baymax( Bayliner importøren) der??? Kan jo være enklere å få med de på litt omkostninger kanskje!? Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 (redigert) Helga 18-20 juli hadde passet bra for meg. Redigert 9.April.2008 av Kotnes (see edit history) Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Baatlaus Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 (redigert) Helgen 25-27 juli 2008. Jeg foreslår, Langesund, 25 - 27 Juli som møtested. Denne helger har Kurt Nilsen konsert på Wrigthegården på Lørdag. Se Wrightegaarden Spilleplan for mer informasjon. Spørsmålet er vel om det finnes plasser, hvor mange er interessert i å komme??? Kravet for oppmøtet er vel at du har en Bayliner, gammel som ny... Om vi blir mange nok kan jeg godt ringe Langesund kommune for å høre mulighetene for å få gjennonført dette. Kostnadene burde vel bli små. Jeg kontakter selvfølgelig også Baymax for a få låne noen bannere og diverse for å vise oss frem litt! OBS OBS OBS!!! Ny dato! Redigert 9.April.2008 av Bayliner3258 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
zacroa Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Helgen 18-20 juli 2008. Jeg foreslår, Langesund, 18 - 20 Juli som møtested. Denne helger har Postgirobygget konserter på Wrigthegården både Fredag og Lørdag. Se Wrightegaarden Spilleplan for mer informasjon. Spørsmålet er vel om det finnes plasser, hvor mange er interessert i å komme??? Kravet for oppmøtet er vel at du har en Bayliner, gammel som ny... Om vi blir mange nok kan jeg godt ringe Langesund kommune for å høre mulighetene for å få gjennonført dette. Kostnadene burde vel bli små. Jeg kontakter selvfølgelig også Baymax for a få låne noen bannere og diverse for å vise oss frem litt! er ikke det offshore, arendal helga da?? Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Svarte svingene, det har du helt rett i! Da har vi ett problem zacroa!!! Kan jo ikke velge bort Arendal... Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Langesund 18-20 passer perfekt...... Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Langesund 18-20 passer perfekt...... Beklager Brumle, men håper neste helgen også passer like perfekt. Tror vi mister mange som evt har lyst til å få med seg Offshore1 i Arendal... Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Hvordan er det eventuelt med Meridian eiere..? Etter det jeg har forstått er Meridian luksusbåten til Bayliner..? Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Beklager Brumle, men håper neste helgen også passer like perfekt. Tror vi mister mange som evt har lyst til å få med seg Offshore1 i Arendal... Skal nok gå greit det også ja Sitér dette innlegget Link to post
zacroa Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Svarte svingene, det har du helt rett i! Da har vi ett problem zacroa!!! Kan jo ikke velge bort Arendal... har altid rett..., synes vell arendal toppper Postgiro greit ja... tilogmed i regnvær (ref 07) problem og problem... da får vell heller alle bayliner eiere komme til arendal da, så kan dere møtes der en gang mellom rundene Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 (redigert) Hvordan er det eventuelt med Meridian eiere..? Etter det jeg har forstått er Meridian luksusbåten til Bayliner..? Meridian er selvsagt velkommen, selv om vi kommer til å bli grønn av missunnelse. Som de fleste vet gikk flybridge båtene til bayliner (unntatt 288) over til å hete Meridian i 2002 og det er vel ikke vanskelig å se at standaren også ble lagt litt høyere (prisen og). Det er helt naturlig at Meridian får være med. For de som ikke er kjent med dette navneskiftet kan dere søke på for eksempel bayliner 3488 år 2001-2002 og meridian 2002-2003 så ser dere likheten. Var vel en 37 foter som også var lik. boats.com Redigert 9.April.2008 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Meridian er hjertlig velkommen!!! Drømmebåten det! :) Kommer du så hjelper du meg langt på vei til ny båt... Hvordan er det med deg frøken? Tar du den lille turen fra Bergen??? Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Det er flotters. Da skal jeg nok prøve å bli med på et treff jeg og muligens få dratt med meg en til i familien som trolig kjøper en Bayliner.. Takk for oppklaring Frøken Fryd.. Bare å titte og se når jeg får den. Den klargjøres nå, plasten ble revet av i går. Nå monteres det som skal monteres, så det blir forhåpentlighvis bra. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Hvordan er det med deg frøken? Tar du den lille turen fra Bergen??? Jeg har i utgangspunktet plan for en tur ned på sørlandet (ikke bestemt hvor langt) i sommer men datoer henger litt i luften enda. Jeg kan også lufte ideen for andre bayliner eiere i området. Nå er det heller ikke noe i veien for å ha ett treff på hver sin side av neset heller da. Er vel ett par av oss som kjører rundt med bensin Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 har altid rett..., synes vell arendal toppper Postgiro greit ja... tilogmed i regnvær (ref 07)problem og problem... da får vell heller alle bayliner eiere komme til arendal da, så kan dere møtes der en gang mellom rundene Må vel si meg enig i det... :) Klar for en arendalstur på flybridgen i år ja! :p Sitér dette innlegget Link to post
NEPTUN-LE6621 Svart 9.April.2008 Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 (redigert) . Redigert 9.April.2008 av jallis1971 (see edit history) Sitér dette innlegget **Båtfolk** -Vassendgutane- Link to post
Baatlaus Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Kontakter Langesund kommune i dag, så får vi se hvordan mulighetene er for at vi kan se havna full av Baylinere i sommer!? :=) Sitér dette innlegget Link to post
t06z Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Nettopp importert en ny båt 2855 :P kommer eg :D Sitér dette innlegget Link to post
Odd Thomas Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Nei! Dere kan komme til oss på Mjøsa! Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 10.April.2008 Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Er med på Bayliner treff i mjøsa også. Kom med dato. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Whistler Svart 11.April.2008 Link til dette innlegget Svart 11.April.2008 Veldig bra tiltak. Vurderer meget sterkt å være med. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Frøken Fryd Svart 17.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2008 Løfter denne og lurer på hvilke datoer som er aktuelle. For min del så ser det ut til at jeg går sørover i midten av juni, jeg aner ikke hvor jeg skal men gøy skal det bli. Så er spørsmålet om en ønsker en samling på vestlandet også, gjerne litt sent på sommeren midt i august eller noe. Vi har jo båtene ute litt lengre her vet dere Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Jeg har nå jobbet vel og lenge med å få til en løsning med Langesund, Bamble kommune. De kan desverre ikke holde av plasser til oss ettersom de har for lite plasser i utgangspunktet sånn at vi må se oss om etter andre mulige plasser. Er det noen som har forslag til evt plass å arrangere??? Sitér dette innlegget Link to post
Åsabu Svart 22.April.2008 Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Løfter denne og lurer på hvilke datoer som er aktuelle. For min del så ser det ut til at jeg går sørover i midten av juni, jeg aner ikke hvor jeg skal men gøy skal det bli. Så er spørsmålet om en ønsker en samling på vestlandet også, gjerne litt sent på sommeren midt i august eller noe. Vi har jo båtene ute litt lengre her vet dere Jeg blir gjerne med på vestlandet. Jeg har 2 gode båtvenner som sikkert også blir med. Vi har alle Bayliner Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 22.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2008 Hvis det er ønske om det så kan jeg kansje dra igang noe på Vestlandet, men da må det bli rundt midten av August, som vi vet varer sommeren lengre på vestlandet så det burde ikke by på problemer Men jeg er også med på sørlandet/østlandet om jeg er i nærheten, fortrinnsvis sent i Juli... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.