erund Startet 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2007 Nå har jeg innhentet tilbud på forsikringene mine inkl båt fra Terra og tilbudet er faktisk bedre enn den jeg har pr i dag hos Gjensidige. Bilforsikring ble det omtrent samme - kun egenandelen som kan bli fri hos Gjensidige pga medlemskap i NAF. Boligforsikring sparer jeg ca kr 500 mens jeg vil spare ca kr 1.400 på båtforsikringen. Har dere gode erfaringer med Terra? Spesielt med båt? Jeg betaler i dag ca kr 5.000 for Nimbus 3000 hos Gjensidige. Ville hatt betalt samme beløp hos Norske Sjø også. Men Terra kan jeg slippe unna med kr 3500 og tilleggspris for ca 160 for jollen med påhengsmotor (pussig de har for seg selv forsikringer på de to mens andre selskaper tar jollen i et og samme). Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
Anonym Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Jeg har særdeles dårlige erfaringer med Terra, og kommer ikke til å benytte de igjen. Dette er omtalt i en tidligere tråd her inne, jeg ble blant annet beskyldt for forsøk på svindel, mens den eneste svindleren i min sak var takstmannen, noe jeg ble enig med selskapet om til slutt. Det måtte til massive trusler om at jeg ville benytte meg av en annen forsikring i samme selskap for å få advokatbistand før de ga seg. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Har bare gode erfaringer, så langt ( ca 2 år). Hadde innbrudd i bilen. Alt dekket uten problem. Men det er en hake, jeg har dem via Fornbubanken. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Gismo Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Jeg har gode erfaringer når det gjelderbåtforsikring og terra. Men ikke med takstmannen de benyttet. Når jeg rapporterte direkte til saksbehandleren i Terra og bare gikk utenom takstman, ordnet de opp fort og greit og oppgjøret kom inn på konto på ett par dager. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.