Jump to content

Forsikring - Terra godt nok seriøs selskap?

erund

Recommended Posts

Nå har jeg innhentet tilbud på forsikringene mine inkl båt fra Terra og tilbudet er faktisk bedre enn den jeg har pr i dag hos Gjensidige. Bilforsikring ble det omtrent samme - kun egenandelen som kan bli fri hos Gjensidige pga medlemskap i NAF. Boligforsikring sparer jeg ca kr 500 mens jeg vil spare ca kr 1.400 på båtforsikringen.

Har dere gode erfaringer med Terra? Spesielt med båt? Jeg betaler i dag ca kr 5.000 for Nimbus 3000 hos Gjensidige. Ville hatt betalt samme beløp hos Norske Sjø også. Men Terra kan jeg slippe unna med kr 3500 og tilleggspris for ca 160 for jollen med påhengsmotor (pussig de har for seg selv forsikringer på de to mens andre selskaper tar jollen i et og samme).

Mvh erund

Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A

Jeg har særdeles dårlige erfaringer med Terra, og kommer ikke til å benytte de igjen.

Dette er omtalt i en tidligere tråd her inne, jeg ble blant annet beskyldt for forsøk på svindel, mens den eneste svindleren i min sak var takstmannen, noe jeg ble enig med selskapet om til slutt.

Det måtte til massive trusler om at jeg ville benytte meg av en annen forsikring i samme selskap for å få advokatbistand før de ga seg.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...