Scombrus Startet 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2007 Hei,ser av tidligere innlegg test på Apollo 3001,jeg har hatt denne båten i tankene i lenge,er det noen som hvet om den er lagd med strak aksel og port bak,det er et must.Blir den produsert ennu og i tilfelle hvor ? jeg er takknemlig for opplysninger. Scombus Sitér dette innlegget Link to post
fiskekroken Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Den er en drevbåt de jeg har sett. denne båten har en latterlig innredning. En forpigg som er for pygmeer For et par som er gode venner i fosterstilling er dette en god båt. Fly er bra når du har brukt laaang tid på å få av preseningen. Sitér dette innlegget Link to post
Scombrus Svart 29.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Hei, du mener da kanskje at det er et dårlig alternativ til min nåværende båt Sandvik 945, har tidligere hatt Hui 900, savner derfor farta og tilgangen til badeplattformen. Scombrus. Sitér dette innlegget Link to post
fiskekroken Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 (redigert) Jeg hadde aldri byttet Det er mange gode alternativ. Redigert 29.Oktober.2007 av fiskekroken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Apollo32 Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Den er en drevbåt de jeg har sett. denne båten har en latterlig innredning. En forpigg som er for pygmeerFor et par som er gode venner i fosterstilling er dette en god båt. Fly er bra når du har brukt laaang tid på å få av preseningen. Det var da et usedvanlig "flåsete" svar...forpigg for pygmeer... :confused: Tror ikke at du har hatt gleden av å overnatte i denne forpiggen "for pygmeer i fosterstilling".. :sleep: Vi snakker om en SOVELUGAR med GOD plass til 3 voksne ( av normal størrelse) + 2 barn på "hemsen". Adskillig bedre plass i denne sovelugaren enn du har i akterlugaren på Scand Baltic/Atlantic ( har hatt begge disse to tidligere) etc. som vanligvis benyttes av voksne. Enig at det kunne ha vært en stikklugar i tillegg, men det er da plass til to voksne i salongen når bordet legges ned. Og salongen, er blant de største du finner på båter i denne størrelsen, men masse stueplass i 3 skap på babord side+ under L sofaen på styrbord side. En perfekt båt om du ikke skal ha med deg svigermor og alle ungene på tur over en lengre periode. OG, trekket over FLY, kneppes av på 2 minutter, rulles sammen og du har en FLY på størrelse med båter i 40 fot + klassen med plass til 5 personer. Ingen over , ingen ved siden i denne klassen.I tillegg, så ser jo båten designmessig meget bra ut med FLY i motsetning til de fleste FLY båter under 40 fot. Meget gode sjøegenskaper får du også på kjøpet. Bare så synd at produksjonen ble stoppet i de "hårde" åra på slutten av åttitallet og beg. av nittitallet. Båten kostet ca kr 750000. i 1989 +++ utstyr, og ble vel for dyr å produsere etter det jeg har hørt. Sitér dette innlegget Link to post
fiskekroken Svart 30.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2007 Jeg legger meg flat. jeg utalte meg på bakgrunn av et inntrykk av båten, du utaler deg etter erfaring det er det som teller. Jeg skal moderere meg i fremtiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.